Historia
Tworzymy obuwie z pasją od niemal 40 lat. Nasze wyroby cechuje współczesny design, przywiązanie do tradycyjnych metod w procesie produkcji obuwia oraz najwyższa jakość wykonania. Nasze obuwie wyprodukowane jest w całości w Polsce.
buty męskie, obuwie męskie, buty, obuwie, sneakersy męskie, sneakersy, półbuty, półbuty męskie, mokasyny, mokasyny męskie, trampki, trampki męskie
112
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-112,theme-bridge,bridge-core-1.0.4,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Historia

Historia firmy

KRISBUT to polska marka obuwnicza z tradycjami. Firma KRISBUT powstała w 1982 r. jako niewielki warsztat zatrudniający kilku szewców. Produkcja odbywała się wówczas tradycyjną metodą bez użycia maszyn. Dzięki ciągłym inwestycjom, nieustającej pracy nad poprawą jakości i wzornictwa oraz pozyskiwaniu nowych klientów firma dynamicznie zaczęła się rozwijać.

Zakup odpowiednich maszyn oraz nowoczesnych linii produkcyjnych pozwolił na zwiększanie ilości i poprawę jakości produkcji. Współpraca z renomowanymi, włoskimi stylistami miała kluczowy wpływ na poprawę wzornictwa, a tym samym na atrakcyjność oferty naszej firmy. To zaowocowało licznymi nagrodami i wyróżnieniami na wielu imprezach branżowych.

Obecnie KRISBUT to nowoczesne, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo nie bojące się stawić czoła nowym wyzwaniom. Firma posiada silną i stabilną pozycję zarówno na rynku krajowym jak i na wielu rynkach zagranicznych. Podstawę sprzedaży firmy stanowi export, który aktualnie wynosi aż 75% całości produkcji. Głównymi rynkami zbytu są Rosja, Niemcy, Litwa i Białoruś. Lecz pełna struktura sprzedaży obejmuje 15 różnych krajów.

Firma stale stawia na rozwój produktu, przez co ciągle umacnia swoją pozycję konkurencyjną. Poprzez uczestnictwo w licznych targach i wystawach branżowych przedsiębiorstwo poszerza grono swoich odbiorców. Firma jest otwarta na nowe kontakty handlowe i stale poszukuje nowych rynków zbytu.